-->

17 Ocak 2011 Pazartesi

DJ Vadim & Ollie Teeba GHETTO

FACEBOOK KAMPANYA DETAYLARI


* Sorumuzun doğru cevabı Ghetto Genuine Music Lounge.
* Sorulan soruya doğru cevabı veren ilk 8 kişi, çift kişilik davetiye kazandı.Kazanan arkadaşların isimleri aşağıda yazılıdır.
* Kazanan arkadaşlar konser girişinde isimlerini kapı görevlisine söylemeleri yeterli olacaktır.

* KAZANAN ARKADAŞLARIN KONSERE GİDEMEME DURUMU SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA BİLETİ BAŞKA BİR ARKADAŞINA VEREBİLİR. Bu değişikliği bize facebooktan veya info@blastsw.com adresinden 21 OCAK 2011 tarihine kadar bildirmeleri gerekmektedir.


22 Ocak, Cumartesi 2011 / 23:00

DJ Vadim
Müzik dünyasının en çalışkan isimlerinden, hip-hop’un John Coltrane’I olarak anılan DJ Vadim Rusya doğumlu ancak hayatını Londra, Berlin ve New York gibi metropol şehirlerde sürdürüyor. Yıllar boyunca dünyada adım atmadık yer bırakmayan DJ Vadim, farklı dil ve kültürlerden, ister tanınmış olsun, ister müzik dünyasına yeni adım atmış olsun bir çok sanatçıyla işbirliği yapmış, günümüzün en önemli bağımsız müzik yapımcılarından. Kimi zaman raggea stili kimi zaman soul vokalleri, hip-hop ritimleri ve dans müziğinin kalbinizi kımıldatacak beat’lerini DJ Vadim’in performansında bir arada duyabilirsiniz!
Bilet Ücreti : 20 TL- 30 TL

Çift kişilik davetiye kazananlar:


* Emine TEKİN
* Eren C. DEMİREL
* Murat ORUÇ
* A. Emre KARAKURT
* Mustafa DÖNMEZ
* Gürkan LUTFULLAHOĞLU
* Zeynep YAYLA
* Burhan SONGÖZ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder